Monday, November 21, 2011

new sem..haha..

assalamualaikum..
hehe..
ok..firstly..
new sem..mesti la new room kan..walawe..da tawu sgt la kan dpt blok kat mane..mudak tak pandai mcm aku nie hah kne la campak ke belakang..huhu..ini la akibat tak study..kan..hurmm..padan muke la kaw zana..ok..dapat tawu je no bilik..terus lari cari bilik dulu..mintak2 la bilik aku tak mnghadap hutan nun yg dekat sgt tuh..tapi malang yg tidak berbau..BILIK AKU MNGHADAP HUTAN LA..ok..dlm otak nie da pikir macam2 da..haisshh..dgn cermin tingkap yg berlubang-lubang nie hah..omg...seram nie..betol betol seram tawu tak, ini tak tipu..masuk bilik..ade sorang senior dalam tuh..eh..sumpah aku segan..name dy kak yan..kali nie..memang tak banyak bawak barang..hehe..
my new roomates..
kak yan..kak ainor..kak ida..hehe..
hope mereka dapat terima aku dengan seadanye..ceh..ayat mintak kaki nie..btw..serius..aku segan sgt..entah kenapa..dan sesungguhnya aku sgt pemalu secara tiba2..hurrmm..tapi..paling penting..mase malam..mase nak tido..dorang tutup lampu mase tido..sesungguhnye aku mane bole tido kalau tutup lampu..means..kat rumah sendiri memang la seronok tutup lampu..but..nie bukan rumah aku..nie kolej..=(

ok..for my first day class..semua..ok..cun la..hehe..



ok daaaa..nak pegy bilik mira gundud makan kopok sayur..
=p


No comments: